090511

NY start på veckan  & mån morgon.

Vill bara tacka & säga till alla våra gulliga läsare, så kul att så många läser den. Vi hade rekord under helgen helt otroligt.
Många kramar till alla er där ute Nettan & Aja♥

Idag blir det ÖF. igen med lek & bus. Alltid så lika kul, bra start på veckan.
Sen vill jag gratta min underbara mormor som fyller år idag. ETT STORT GRATTIS♥ Kram från oss.
Igår va vi hos svärmor & där kosade vi med lille Melvin som kommit hem.


Lillprinsen Melvin


Lova så stolt när hon fick hålla sin nya kusin. Så söta.


Sen fick vi smaka på tårtan som ett firande att lilla Melvin kommit hem.


Jag med den underbara lilla Melvin, han är ju bara för go.

Nu ska jag väcka resten av familjen!
Ha en bra dag!

Kramisar ♥ Aja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja man kände sig allt fin! Synd att det bara händer en gång i livet. Får vänta tills man får gifta sig nu ist hehe.



Hälsa Grattis till Jennie! Det var allt en liten söt krabat! :)



Kram!

2009-05-11 @ 12:58:18
URL: http://mirjamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0