090509

Lördag morgon, bara sitter här o tar det lugnt än så länge........

Sen blir det kalas hos Nettans Clara, hon ska barnkalas så själv klart vill Lova o Valle dit.
Vädret är ju kanon än så länge alltid kul på kalas det. Måste in till stan före o fixa en liten present.

Igår somnade jag till filmen jag o älsklingen såg,inte för att den va dålig utanför att jag va så trött.
Men det blev Tacos mys o sen godis,chips o dipp.

Alltid gott med TACOS hade även FAJITAS i går.


Sen blev det mys i soffan


Syskonen sitter o tittar på SPÖKHUSET. PUSS & KRAM

Nu ska jag o min käresta dricka kaffe o sen får jag slänga mig i duschen så att Aja hinner i tid.
Men Nettan är nog van hon är inte heller alltid i tid ha ha!!!!!!
HA en skön dag alla vänner.

Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0