090504

Ja då sitter jag här igen. Jobbat hela dagen sen var det till att skynda till banken o hämta ut Euro innan stängning. Dagen har varit suverän o när min man ringde till jobbet ( jag lät väl ovanligt uppåt ) så fråga han om jag vunnit på Lotto? "Nope bättre upp jag har ju er ". Och va kan väl va bättre än sin familj o få va med alla dem man älskar. Nothing!!!!

Men nu ska också tilläggas att så här glad är jag absolut inte varje dag. Många dar är som o vandra kring i ett mörker men det skulle ju va himla tråkigt om jag skulle klaga om det. Så då gäller det till att ta vara på de dar som är så här.
ALLDELES TOPPEN!!

Nu har vi käkat middag. Fick bli pasta o kasslersås. Så nu är vi mätta o belåtna.

Hade lite kort jag inte lagt upp...

Min söta lilla Clara i nya jackan ( present av mormor )

Här kör mina sötisar fyrhjuling...

eller rättare sagt Cornelia kör o Clara sitter bakom. Så Nöjd!

Nu ska jag höra på Amanda som har prov i morgon om Rom.

Men ha en härlig kväll alla bloggvänner.
Mazza kramizar Nettan.

Svar på fråga.
Vi åker till Paris den 13 Maj. alltså redan nästa vecka. Längtar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0