090503

En Söndag i maj. Som jag sagt förut tiden går så fort o såååå härligt att våren är här.
Va så trött igår kväll att jag tyvärr inte orkade blogga.

Men Lördagen gick den med o vi fick lite besök, så jag gjorde en god Hallon Paj. Den blev faktiskt super god.
Ni ska få receptet o enkel att göra:

Ett paket frusna hallon lägg dom i en smord form.
Degen: Vispa ett ägg o 2 1/2 dl socker
Blanda sen 2 1/2 dl mjöl, 1 tsk bakpulver,1/2 tsk salt
Sist 50gr smör
Jag tar elvispen o kör ihop allt till en deg. Jätte enkelt
Strö över jämt över pajen o sen in i ugnen på 200 grader, jag körde varmluftsugn i ca 20 min.

Klar o blir en god paj med en krispig yta MUMS!!!!


Lite bild bevis o en god vispad Kelda vaniljvisp.

Nu ska jag städa undan lite, passa på när barnen redan är ute o leker.

HA EN BRA DAG ALLA BLOGGLÄSARE
Kram Aja♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt. jag ser aldrig sådana läckerheter när jag hälsar på hos er.....



putte

2009-05-03 @ 13:08:46
Postat av: Therese Persson

Hej, Aja vi ringde imorse men ni svarade inte, men de kan väl leka en annan dag. Kram Therese

2009-05-03 @ 15:23:14
Postat av: Anonym

Att få vara i din närhet gör mig helt tokig,ja är så tacksam för dig min vackra hustru.du är mitt allt å barnen..de är dig ja blir stark i..inget ska eller komma emellan oss.. puss psss från din /make

2009-05-03 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0