090502

God Morgon alla vänner.

Ja i natt har jag sovit som en stock o känner mig utvilad & på gott humör, det ni!!!
Barnen är vakna o Lova är det fullsprång på, hon ska nämligen på kalas i Karlstad=LEKLANDET. Dom ska få åka en mini buss dit o hon är jätte nöjd. Jag o Fredrik är mindre nöjda som är så rädda för allt, är ju inte van att hon är borta så länge.
Min lilla tjej ska åka buss själv men men va ska man göra, får försöka släppa det.
Dom kommer säkert få det jätte SKOJ, tji hooo. Det är ju det viktigaste.

Jag o Valle kanske ska plantera lite pelagonier, det är alltid fint o livar upp lite i trädgården. 
 
                                                              

                                            SOMMAR TIPS FRÅN NORDLJUS........
                               
                                Söta muggar o skålar, passar perfekt till husvagnen
                





                   

Bara att  titta o njuta, en försmak av sommaren. Massa jag vill ha!!!♥

Nu ska jag fixa i ordning min lilla prinsessa i håret.
Ha en bra dag !!!
Många Kramar Aja♥
           
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0