090405

Ja dagarna rullar på. Nu är vi hemma allihopa,hämtat Lova från dagis o vi ska bara vara hemma så skönt.
På fm. fick Valle leka med sin kompis Einar & det blev smörgåsfika, lekparken lilla Hilda va också med.
Passade på att låna henne när Åsa jobbat natten.

Nu är barnen ute o leker igen o jag passar på att blogga lite. Satt o surfa lite i morse, fann en hel del kul i klädväg.
Kommer lite tips här!!!

En härlig klänning från den nya collectionen på HM som släpps idag tror jag. "Matthew Williamson"


       
Snygga vita flipp flopp, älskar att gå i det på sommaren & denna söta klänning båda från Lindex

   
En vit bikini , som jag gärna vill ha!!!! LINDEX det med.


Skor som är inne i vår verkar vara i alla färger, härligt.......

Mode är alltid kul o shoppa skulle man ju kunna göra varje dag, men det är ju inte riktigt så livet är då.
Tur det med kanske för man tröttna väl på det med ha ha ha !!!!
Ska bli kul nu när vi kommer till Paris o får se om vi finner något där.

Snart ska vi upp till svärmor som bjuder på Lax idag, inte helt fel. Sen blir det träning i kväll för mig i alla fall.
Kom världens regnskur här nu, ser nästan ut som om det blir åska.

Vi hörs i kväll nu ska jag titta i HM höst katalog jag fick idag, jag vet visst är det sjukt man har ju inte ens hunnit handla sommar kläder.

Många kramar Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0