Vimsig

Ja det har varit en hektisk dag, men så kul o ha med sig Jensine o Josefine på jobbet. Vi fick mycket gjort  o fortsätter i morgon. Nu ska vi få en torso o ha på bordet också. Kommer o bli såååå BRA!!! Snyggt o visa upp varor vi har på bordet, Tack Heide o Bob det  kommer bli kanon :-)

När vi slitit hårt, så fick de sista halvtimmen agera modeller o prova lite av nya stylsen. Kommer bilder!

Väl hemma så var det bara o käka mat o sen iväg till badhuset, hämtade även upp lite kompisar. Väl på plats o jag pratandes i tlf, så bara går in o barnen börjar klä av sig. Ja då kommer jag på att jag kanske ska betala också. Ut igen o betalar för mig o barnen. Nu in o börjar från början men då upptäcker jag att det är ett till barn med oss ju ( så klart det var ju jag som hämtade kusin Rebecka ) Ja, ut igen o säger "ett till barn glömde visst det". Men de bara skrattar o undrar om jag har för många. Men det är bara att se det roliga i det... ha ha... Ja så kan det gå!!!

Sen flöt allt faktiskt på i frid o fröjd. Var kul o se barnen ha så roligt. Antons  söta tjej Ida var där med. Så alla hade kul tillsammans stora som små. Så när de lekte som mest så passade jag på att simma lite. Det var inte igår.

Badade bastu o hade med frukt som vi myste med i värmen. Sen hemåt...

Nu är alla rena o fräscha o vi har fått i oss lite kvällsmat. Blev senare än jag trott så barnen har inte kommit i säng än. Ska ta tag i det NU!!!

Men först lite kort!

Josefine & Jensine hänger upp nya varor.

Vårt nya snygga J&J fönster med fokus på 20 - års Jubileum. Det firar vi med extra bra erbjudande.
     Skjortor för 199,95 o t-shirt 2 st för 199,95. Ja de är snygga så Håkan ska självklart ha av dessa.

   
 Ja att det är djurmönstrat i vår har väl ingen undgått. Så snyggt o självklart har vi av den varan. Snygga scarfar i leopard med glittertrådar i, Kan det bli bättre!

De gulliga praotjejerna i nya toppar. Funkar lika bra till leggings!

Nya sweat för 199,95. Härliga vårfärger!

Den söta blusen som kom i flera färger!


Tusen TACK tjejer för att ni ställde upp som modeller o allt vi fick gjort idag! Men ni slipper mig inte än....hihi

NY dag i morgon!

Godnatt o Sleep well.

Massa kramar Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Grundel

Haha, anette jag känner verkligen igen mej. Vi är nog lika virriga båda två =)

2009-03-25 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0