Vill inte!

Ja här kommar man efter jobb  o handling o får kasta sig i med tvätt o städ o mat o allt på en gång. Nej Hallå Nettan Nu måste du strukturera upp denna kaos här hemma. Ja så då tog jag det lite lugnare o en sak i taget. Men nu är iaf barnen badade o ligger i en renbäddad säng. Hyrde en film till dem. Clara är helt slut har inte varit bra i magen på hela dan men nu hoppas jag det lugnar sig o hon får sova lite. Stackars Håkan ligger utslagen i soffan. Får verkligen hålla tummarna nu att ingen mer blir sjuk. Anton är jättebekymrad o  precis som jag HATAR denna magsjuka. Men hoppas hoppas, får käka vitpeppar!!!

Ja som alla förstår så blev det ju ingen film på oss, så det är nog inte meningen vi ska se denna! Men men inte så mycket att göra åt det!

Ja till melodifestivalen igen. Snälla, snälla tycker faktiskt jag med är bra men ingen vinnare.

Blir hemma i morgon, det är väl ingen som vill ha Clara till dagis! Men nu ska jag gå o ta hand om min man lite grann. Han borde få lite mer uppmärksamhet när han är sjuk, stackarn!! Ska se på en film, hyrde faktiskt en till oss med. Låt den rätte komma in. Hur den är får ni veta i morgon............

Natti natti Kram Nettan

Och en särskild KRAM till min älskade vän Fia idag för allt stöd o suport!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0