Vilken Film!

Åhhh va den var bra, verkligen skitbra! Den måste ni bara se ( on ni inte redan sett den ) så nu ska faktiskt jag börja med andra boken av Stieg Larsson. Blev väldigt sugen på den nu, vill ju veta mera om dessa människor................

Män som hatar kvinnor

Hade en riktig härlig dag tillsammans, tyvärr hade jag inte med kameran så det blev inga kort. Hade bara full fokus på födelsedagsmannen.

Först åt vi en härlig middag på " Casanova " en Italiensk restaurang. Först blev det vitlöksbröd o sedan Gorgonzola fylld
Oxfile´med potaits mos på planka för Håkan ( godaste kött han fått på länge ) = Bra betyg! Jag tog  kycklingfile´ som var fylld med mozzarella o basilika, till det klyftpoatis o nån tryffle/vinbärs sky! Det smakade helt ljuvligt. Mmmm...


Efter detta tog vi en snabb sväng i ett par butiker, hade inte så mycket tid. Var inne på Village och då går jag ju alltid ut med en påse. Köpte ett fint fat på fot med en kupa över o en massa ljus. På fatet ska jag ha lite finare mörka chokladbitar som både jag o Håkan älskar.

Var hemma vid halvtio o åkte direkt o hämtade barnen. Det tog inte lång stund innan vi alla hade lagt oss. Trötta som vanligt på kvällarna.

Men nu sitter jag här o njuter av frukost, ska jobba idag. Konstigt att va ledig så länge som jag har varit. Ska bli kul o komma tillbaka nu o se allt nytt som kommit under veckan. Hoppas det blir full fart :-)

Ha en härlig dag i det ljuvliga vårvädret!

Kram kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0