Vi är på gång....

...vi är laddade vi är tända! nej rå riktigt så alerta är vi inte här, Men känns bättre än gårdagen. Får se till att få gjort det som ska göras idag! Ikväll kommer min man hem också o det är ju förstås alltid kul.

Ringde runt igår o bjöd in alla våra kära släktingar till kalas på Lör, och då får jag veta att typ hela släkten har haft en släng av denna hemska magsjuka. Uhh... Även Håkans syster o hennes familj som åkte till Thailand på Sön kväll. Ja det kan ju knappast va så kul att sitta på ett plan i så många timmar o ha ont eller må illa. Men nu va iaf alla pigga o de har det säkert hur underbart som helst. Hade gärna varit med där nu men vi får väl försöka nästa år. Det är bara att av oss som ska åka så är vi inte riktigt överens på vart i Thailand o när. Men vi har ju som sagt lite tid på oss. Men jag vill helst boka NU så jag vet att det är klart, men men.................

Ajas man, min bror var också på väg hem nu, hade blivit sjuk. Snälla nån ska det adrig ta slut! Ja sa till Aja i morse när hon ringde o berättade, Stäng in honom i ett rum så han inte smittar om Valle eller Lova nu! Snällt va. Ja men han tål Fniss fniss...........

Ja då ska jag ta o åka till jobbet då men ha dä gött!!

Krameli kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0