VÅR!!!

Gud vilken härlig dag det blev. Ja som ni vet så bara älskar jag sol o våren. Fram tills alla äckliga kryp o getingar kommer fram. Då brukar jag inte alls tycka det är lika trevligt. Förlåt jag plockar fram de dåliga sidorna med denna årstid vi har framför oss, men så är det o känner JAG!!

Tog iaf en långpromenad o passade på att handla på hemvägen. Väl hemma så stod Håkan för matlagningen idag. Åhhh dä va skönt vill jag lova. Bara o sätta sig vid bordet o käka. Tänk va bra han ä....... Gott va det!!

Ja det har verkligen varit en lugn dag så det är väl lika bra o fortsätta o ta det soft. Så nu ska jag gå o sätta mig i soffan o zappa på fjärrkontrollen eller INTE. Det är ju Håkan som bestämmer där ha ha ha...... Men hoppas han väljer nått bra.

Till veckan så har jag semester några dar (var tvungen o plocka ut några som annars brände inne) men det gjorde ju inget. Ska bli så skönt att va ledig lite extra. I morgon ska vi på kalas direkt jag kommer från jobbet. Lilla söta Vera Ling fyller tre år.

Elin (storasyster) sminkar o friserar Cornelia o Clara så de kommer o modellar för mig emellanåt o det är tjusigt värre måste jag säga. ska passa på att plåta dem. Och de tycker verkligen det är super skoj.....


Ha nu en skööön kväll

Krameli kramis  Nettan ( undrar hur många sätt man kan säga kram på ) hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0