VÅFFELDAGEN

                                                       
Som sagt va så är det ju Våffeldagen idag !!!!!!!!!
Jag o Fredrik, Valle va inbjudna på Lovas dagis. Det va öppet hus där för alla föräldrar och vi fick själv klart kaffe o våfflor.
Jätte mysigt......

I morse va jag stressad fick ju tid till frissan jippiiiii, har ju väntat så länge.......
Satt där i från kl 09.00 - 12.00 tar ju tid att slinga mitt hår o jag klippte det även. Vart super nöjd!!!!
Fick ju även massage i stolen när hon sköljde mitt hår, va inte helt fel.

När jag kom hem hade klänningen kommit på posten som jag beställde i förgår, det gick snabbt det!!!!
Va jätte fin o den är redan provad och det är bara att vänta på sommaren........
Nu lagar jag mat till min kära familj som gör mig så lycklig!!!!  Ungstekt falukorv o mos riktig husmanskost.

I kväll blir det kaffe o våfflor för Nettan o barnen är ju på väg KUL!!!!!!! ♥

Lägger ut bilder på håret o klänningen senare dag......

Kram AJA ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny





Nästa vecka kommer jag!

Längtar :)

2009-03-25 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0