Blandat!

Ja vilken final !  Men det är bara o säga GRATTIS till Malena. Det var som sagt många bra o vi satt här o mös med pappa, brorsan o hans söta flickvän Jessica. Visste inte riktigt vilken vi skulle hålla på men Amanda gjorde nått poängsystem o då blev det Agnes o Malena i topp. Sen tyckte jag det var superkul att "snälla snälla" fick så bra placering.

Ja det ska bli intressant o se hur det går i Moskva nu för Malena. Kul o skicka nått annat än en vanlig disco låt för det har ju faktiskt gått så där.
 
Cornelia blev lite besviken, hon ville att Agnes skulle vinna. Men detta är ju glömt nu.
 
Har varit en lugn morgon o nu sitter jag o Amanda vid köksbordet har tända ljus o bloggar. Mysigt o ha en lugn hemmadag.

Från gård dagen!

Cornelia o Clara (kalas tjejer) ser dock lite arga ut, hmmm! På väg till Sky.





Söta syskonen Anton & Amanda


Min  bror Andreas med flickvän Jessica.


Min pappa & Håkan.


Och födelsedagsbarnet som ÄLSKAR kladdkaka.

Ja det blev taco/kyckling pajer, kött, kroketter o sallad till mat. Med bröd o smör. Kladdkaka (beställt av födelsedagsbarnet) Budapestrulle med frukter grädde o glass till kaffet.

Ja det blev en lyckad dag o jag tycker det alltid är lika mysigt o träffa alla. Synd bara att inte Aja me familj kunde komma. Men vi ses väl en annan dag.


Ha en härlig Söndag det ska jag, en riktig slappardag.

Ha de gött.
Tjingeling Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0