Agnes va BÆST!!!

Ja vad tyckte ni om melodifestivalen? Jag missade børjan med hørde från køket. (ordnade med maten). Men nær vi var mætta o belåtna fick det bli soffan. Jag tyckte Agnes var klart bæst, vilken tjej alltså. Hon har blivit grymt proffsig o det ær hærligt med en sån ung o stark tjej. Bra røst, bra framtrædande o så snygg dessutom. Vi røstade på henne och Cornelia blev glad nær hon gick till final. Vill næmligen alltid hålla på en vinnare o nu træffade hon rætt. Ja Petra var faktiskt bættre också och hade en snygg klænning som klædde henne bra. Nu ær det snart finalen o jag vet inte riktigt vem jag ska hålla på. Blir væl klokare nær man får høra alla igen. Har ju næstan glømt bort vilka som ska sjunga??? Hmmmm

Såg på Legaly blond efteråt, den ær ju bara såååå bra!! Har sett den flera gånger men var lika bra igen! Sen fick det bli sængen.

Håkan væckte mig i morse o bjød på en god frukost. Var bara o gå o sætta sig vid ett dukat bord o det smakade så bra. Det drøjde inte længe førrænn barnen børjade prata om kompisar, så Cornelia har Madeleine hær och Clara føljde jag bort till Alicia. Passade då på att ta mig en prommis på samma gång. Var bara så hærligt o nu ska jag hoppa in i duschen. Ska bli hel lax till middag idag o ær ganska sugen på att baka nått med. Får væl se vad vi hittar på????

Ikvæll har vi næmligen tænkt o ta oss ivæg på bio, jag o Håkan. "Mæn som hatar kvinnor" Tror det kan bli mycket folk. Amanda har redan lovat att vara barnvakt så det ær fixat. Det ær nog år sedan vi gick på bio alldeles ensamma.

Aja stackaren har inte mått nått bra, mådde illa hela dagen igår så det blev inget bloggandepå henne. Pratade med henne ett par gånger (minst) som alltid. Ja hoppas verkligen hon kryar på sig snart. Hon har planerat att åka till fjællen med barnen o sin mamma o mormor. Gud va mysigt før dom. Ska ringa henne sen o høra hur det går o tusen kramar till henne från mig. My Loved sis.........

Nu ær det slut på detta sportlovet o det har varit skønt o varit ledig, ønskade att det inte gick så fort bara. Men men det ær væl snart Påsk o då ska jag førsøka va ledig. Har planerat o åka bort då. Så nu i morgon ær det jobb o skola igen. jag ska ivæg på ett møte innan jag øppnar butiken.

Ha nu en bra Søndag.
Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0