Fullt hus!

Hej hopp... måste bara skriva en sak som va så kul. Ja jag är ju inte nått fan av Katrin Zytomierska, men läste iaf en artikel om hur hon sprutar in Botox i pannan. Ska va rynkfritt där, visst!! Hon påstod det kändes som när man varit hos tandläkaren o fått bedövning ungefär. Hur skönt kan det va på en skala ett till tio. Jaaa inte nått jag skulle vilja prova iaf......... Men nu till det roliga. Beatrice är ju med på Måndagar i vakna o Jakob frågade henne om hon hade gjort det(sprutat in Botox alltså). Hon skrattade o sa men Herregud det är väl ingen som gör som har nått här uppe o pekade så klart på sin skärpta hjässa. Ja tusen plus till Beatrice så sant så sant.................

Ja nu till jobbet där det hela tiden är full fart, kommer in vårnytt hela tiden o starka färger ska det va. Det är det väl ingen som missat!!



Ja coola glasögon anlände idag, och ett par pilot måste jag införskaffa!!



Snygga Louise i den nya klänningen som kom idag. Finns i gul, svart, vit o denna ljuvliga korall. Billig också. 159,95.

                            
Ja inte så säker på att Louise gillar att jag ska plåta allt. men kul har vi..........

 

Nya party toppar.



Och till Jack & Jones en ytterjacka som jag blev alldeles förälskad i. Premium Tech en ganska ny linje som lanserades i höstas. Ganska lik Peak till utseende o funktionsriktig. Bra va!! Och till ett kanon pris för 899,95. Ja Håkan ska deffinitivt ha en sådan här!



Ny cool t-shirt för snälla pojkar.

Ja som ni ser så har vi mycket nytt o snyggt!!!

Hämtade barn o båda de minsta hade med varsin kompis hem idag. Så det var  hem o steka  plättar för fulla muggar!! Sedan kom gulliga Ulrika med sina underbara barn o hälsade på. Barnen lekte o vi kunde ta en kopp kaffe o prata lite. Inte så ofta vi hinner ses men alltid lika mysigt att umgås.

När alla gått hem till sig fick jag in Clara o Cornelia i duschen o i säng. Jag o Ulrika tog en härlig promenad på kvällskvisten. Väl hemma igen så har Anton städat upp båda lekrummen(o där såg det ut kan jag säga) o dukat fram kvällsmat till han o mig o Amanda. Gissa om jag blev överaskad. Åhh så gulligt o mysigt. Ja man har verkligen världens underbaraste barn. Ja så tycker ju alla mammor men det är precis som det ska va!



Ja det var så mysigt o smakade så bra. Amanda helt uppe i läxorna. Mycket nu säger hon!!! Flitig som hon är..........

Ja det är en gåva man har o få vakna med dessa varje dag. Älskar er mina små hjärtan allesammans  ♥♥

Ha nu en bra kväll o va glada till morgonen för det finns nån där som älskar dig o du någon.

Kramizar Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0