Tv time!!!

Nu ska jag faktiskt sätta mig vid tvn, kommit hem o packat upp allt.
Fattar inte att man kan ha med sig så mycket saker på ett dygn, men det kan tydligen Aja..........

Oj va fort denna vecka gått redan fredag i morgon♥

Har varit kul att träffa Nettan o barnen!!!!!!!!!    Kommer lite bilder från dagarna♥


Nettan o lilla söta Clara när dom kom till Arvika i onsdags!!!!!


Våra goda smörgåsar med tonfiskröra vi åt när vi fika på City

                          
Clara, Valle o Cornelia fikade för fullt på City ......


I går fick jag Valle o Pappa till att tvätta min bil SNÄLLT!!!!!!!!


Så här såg det ut i går när jag kom till Nettan, våra små söta busungar♥


I morse när jag o Nettan tog en hurtig långpromenad !!!!!!!


Min outfit idag när jag tillslut gjorde i ordning mig


Måste bara visa den goda tårtan svärmor tog med till sin dotter Nettan!!!!
Det va MUMS det.

Somnar nog tidigt i dag, Lova väckte mig kl 06.15 idag så det börjar kännas.......

PUZZ O KRAM AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0