Trevligt Besök!!!!!

HELLO HELLO ♥

Har ju inte bloggat på flera timmar o saknar det redan!!!!!

JA nu är det vår känslor.
 Va i stan idag och det känns som om Arvika lever igen, har ju typ varit dött  under vinter månaderna.
Det va riktigt kul att se, det va folk över allt o på fiket ` Nordels` va det en stor folkmassa.
Yes nu är våren här!!!!!!!!

Nu i kväll har jag massa trevligt folk oss mig.
 Faster Jejje, Farbror Magnus, Åsa, lilla Hilda,svärmor,Ylva o Torgny så tiden går men passar på att blogga medans
dom pratar för fullt.

Idag va jag o barnen hos min Mormor o Morfar som bor i Torsby, det är alltid lika trevligt♥
Blev bjuden på super god middag som vanligt, efter det en god fika.
Barnen hade det så kul där o va så nöjda♥

Den här veckan har jag farit lite o hunnit med Karlstad, Årjäng o idag Torsby inte dåligt det !!!!!!

Nu ska jag läsa lite skvaller tidningar o lägga mig i sängen!!!!!!


I går fota Lova mig när jag laga Tacos!!!!!!


Vår Taco Kväll vi hade i går ♥


Mina gullungar idag. Älskar er ⁄ Puss & Kram


Framme i Torsby o får god middag!!!!


Min Kära Mormor o Morfar med sina barnbarnsbarn Lova o Valle♥


Se dom goda Semlorna & tårtbitarna vi åt MUMS MUMS!!!!!!


Sen for vi hem jag o barnen efter en underbar dag med Mormor o Morfar......

SWEET DREAMS ⁄ AJA

Kommentarer
Postat av: Syster/moster

Gud va jag saknar er! Det är så kul att få gå in varje dag och se kort på lova och valle :)

2009-03-22 @ 00:14:54
Postat av: Anette

Åhhh så underbart gulliga de var på kortet, som alltid förstås. Men tuffa o ursöta på samma gång i skinnjackorna utanför hos er!

2009-03-22 @ 08:12:49
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: Mormor Märta o Morfar Lars

Vi hade det jättemysigt tillsammans, när ni var på besök hos oss i Torsby.Det alltid lika härligt att få rå om varandra, äta god mat och lite kaffefika efteråt.Att få uppleva att vara både föräldrar,mor och farföräldrar samt mormorsmor och morfarsfar är en gåva så stor som vi önskar att alla skulle få vara med om.Vi älskar er alla!!

2009-03-22 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0