Toppen Morgon

Sitter här nu i köket oss Nettan, har fått en toppen frukost!!!!!
Inte ofta det händer för mig, med stekt bacon, ägg, kaffe,grovt rostat bröd, massa goda grönsaker. MUMS



Så här kan det se ut en morgon hos Nettan!!!

Jag o Nettan satt nyss o titta på Vakna med the Voice med en varsin kaffe kopp. Idag va Katrin Zytomierska där o jag tycker bara hon är så knäpp o dålig. Ger alltid alla andra elaka kommentarer o tror att hon själv är sååå bra o duktig!

Hon prata om Morgan Alling i Let´s Dance, han som är så mysig o bra.
Men det tyckte ju inte hon utan han va ju divig o gjorde sig bara till när kameran va på. Det hade ju hon hört från säkra källor så kallade. Hur blåst kan man va o gå efter rykten när hon inte ens själv känner honom.
Det är det värsta jag vet!!!! Ja hejar i alla fall på Morgan, GO GO  morgan!!!!! Å tycker inte han är divig utan ur enkel människa som bjuder på sig själv.
Så tycker jag!!!!!!

Nu ska jag o Nettan ta en rask promenad utan barnen, tur faster o moster jejje är här ,så har vi barnvakt!!!
Barnen leker för fullt o blir som en hel syskonskara så skoj.
 
Nu ska jag skynda mig innan solen försvinner det är ju bara så härligt ute nu.


Va mysiga dom är våra prinsessor, ny vakna !!!! i Cornelias säng

HA en skön dag my friends !!!

Många Kramar från Aja o Nettan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir avundsjuk... När skall jag få en sådan frukost...Det ser så mysigt ut..



Ha det gött/Putte

2009-03-19 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0