Tjohoo...

Here I am again!!

Vilken dag det har varit, fullt upp.... Mötet gick bra o sedan var det bara o hugga tag i butiken, det var smått kaos!! Nej då så illa var det inte men det behövdes väl göras i ordning. Så jag o Louise började o hänga om allt på Vero Moda. Sen var jag så snäll att jag lämnade henne med detta, hmmm. Men var faktiskt tvungen o ta lite pappersarbete, beställningar o rapporter som ska in på Måndagar. Men duktig som hon är fick hon nog till det! Kom massor av nya varor också, roligt roligt. Är som Julafton varje gång så vi har verkligen urkul hos oss.............

När det är massor att göra mår jag som bäst. Får mer energi av det, konstigt nog!  Så väl hemma började jag städa små flickornas garderob, och det behövdes vill jag lova. Men det blev bra o så skönt att få ordning där. Blev tre stora kassar med kläder som bara legat där till ingen nytta. Tänk om jag kunde fortsätta så här i alla garderober, förråd, utrymmen mm. Ha ha ha det kommer troligtvis inte o hända. Inspirationen till detta har säkerligen gått över tills i morgon!!! Om jag känner mig rätt....

Har pratat med Aja o hon är piggare nu så  imorgon drar hon iväg på tur!!  Hoppas de får det helt underbart i Orsa!!
Kör försiktigt vännen!

          
Fann lite nya snygga skor på scorett, först om Lacoste den VILL jag ha, Converse vill men kan inte. Har prövat dem x antal gånger o jag känner mig som en anka i dem. Tycker verkligen de är ursnygga o alla andra verkar tycka att det är  världens skönaste skor o gå i. Men på mig känns det helt platt o jag har använt Amandas några gånger som hon köpte i London. Men får verkligen ont i fötterna. Ja vi får se om jag gör ett nytt försök....... Sen var det en snygg pumps för 899, men de har inte anlänt till butik än. Men håll ögonen öppna för alla snygga vårskor!

Ja nu sitter min son ensam vid tv′n o väntar på mig. Tycker jag är urtråkig........ Så nu ska jag göra honom sällskap!

Ha det gott
Kramizar Nettan ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0