Tja kväll igen!

Ja hinner inte allt man vill. Inte jag iaf!

Fick gjort mycket på jobbet o det kändes bra o sen kom det 22 lådor med nya kläder. Jag slutade dock kl tre så det blev Ida som fick fortsätta o få upp nyheterna. Kanske sparade hon nått åt mig till i morgon................
...men hann o skumma igenom o det var mer leggings o bra toppar i blandade färger. Snygga knickers till killar o massa annat smått o gott!!!

Och när jag kom hem så kände jag att jag hade världens energi o åkte o handlade för o baka matbröd o bullar ( Amanda ska ha till Franskan igen), sen hem o laga middag. Men efter vi ätit spelade jag fem hundra (ett kortspel) med Amanda och då försvann enegin sakta men säkert.

Så nu sitter jag här o har sparat allt detta jag skulle gjort, tills i morgon o det känns ju inte så bra! På Lördag fyller min kära son Anton 12 år. Så måste till Karlstad innan dess (troligtvis på fre). All bakning i morgon o kalas på Lördag. Ja så var det ju detta med nått på tu man hand med min man också. Men det blir väl som vanligt att vi får skjuta på det. Tråkigt nog! Så skulle jag ut o gå också men det blev det heller inget av. Så om ni förstår så känns det inget vidare just nu o det gör ju inte att man bli så vidare effektiv. Puhhhh.........

Har precis badat barnen o ska få dem i säng.



Så nöjda o glada barn o det gör en ju happy o på bättre humör. Gullungarna mina!




Här är den nya tunikan jag nämnde bara så söt!

Och våra supersäljande boxer, de är suveräna o kommer ständigt in med nya färger o prints.

Ha en bra kväll, Kramizar Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0