Tisdag 31 Mars.

Ja sista dagen på Mars, det går verkligen fort. Månaderna bara rullar på. Önskar det kunde sakta upp lite. Men så här är det väl o värre än så. Min far säger att " vänta du, när du blir lika gammal som mig så går det ännu fortare"  Jag vill ju INTE att det ska gå fortare....

Men nu lät det säkert som pappa är gammal men Icke, bara 58 år i år. Och det är väl ingen ålder. Längesen han var här nu, får nog ringa han ikväll.

Nu ska jag iväg till mitt roliga jobb. Men vi hörs säkert ikväll.

Hoppas jag har några bilder att lägga upp då, ska iaf ta med mig kameran  till jobbet = Bra början.... ha ha

Ha en bra dag alla glada ( ja även ni lite mindre glada )...

Kram kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0