Telefonkontakt.....

Ja det är inte dåligt att man kan ha det, livet är så stressit i bland så jag fattar inte vart dagarna tar vägen.

Men tog min tid i dag o ringde upp min kära vän Sara, alltid lika kul att prata med henne.
(å aja som älskar att prata i telefonen)
 Det blir inte så ofta vi ses nu o hon är nybliven mamma till lilla NEO 2 1/2 mån.
Skulle ha tagit den där fikan såååå många gånger.
Fick prata i 30 min i tele i stället om smått o gott o lite skit ha ha .....

Sen prata vi om bloggar eftersom hon bloggar med, den är kul att läsa. Sa just det:att det är härligt med sådana som inte skriver om bara det lyckliga i livet, utan om en vanlig vardag också.
SARA säger : Men du o Nettan gör så jag får dåligt samvete på eran blogg med allt bakande ni gör , middagar o dukningar .

Men ja sa då: Du har ju nyss fått en liten o tredje barnet. Det är faktiskt just nu jag känner att jag börjar leva igen o ha en vardag. Då är Lova 5 1/2 år o Valle 2 år 3 mån. Just det att få sitta å ha egen tid eller göra något man tycker är kul utan att det blir kaos.
Jag älskar ju att baka o laga god mat o det samma är det med Nettan o hennes minsta är snart 5 år.
Förr tänkte jag också som Sara å undra hur alla hinner allt o fick dåligt samvete!!!!!
Men jag lovar det kommer i gen :)

VI HÖRS KRAM AJA♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ja vi MÅSTE ta den där fikan snart...

2009-03-13 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0