Tanken är god!

Har tänkt hela dan att jag ska blogga men tiden räcker inte riktigt till, som vanligt! Timmarna går fort när man har roligt.

Jag o Clara gick ut på en riktig långpromenad ( eller jag rättare sagt ) hon ville inte gå så långt så fick ta med kärran. Som hon då kan hoppa upp i emellanåt.

Min älskade o kära kusin Annica o hennes söta familj har en hund som heter Ebba, så vi tog svängen om där o hämtade upp henne. Så kul att ta med henne när vi ändå ska iväg.

Var alldeles för längesen vi pratades vid (Jag o Annica alltså) så det blev ju att tiden gick där också. Men det är alltid SÅ himla kul o ses, hon är som min syster! Love You :-)






Clara o Hunden Ebba redo för långpromenad.



Stoppade först till i en lekpark så Clara fick springa av sig lite.

Var en härlig tur o solen sken, underbart!

Väl hemma så tog vi lite mellis o jag  passade på att gå igenom mailen. Clara var frusen o trött så lade sig under täcket en stund.

Ett slutade Cornelia o när vi hämtat henne bar det av till Biblioteket, trot eller ej. Blev några böcker o även två filmer en till barnen o en till mig. Så bra att det finns o låna där. Jag valde "den man älskar" men kom på när vi kom hem att den har jag ju faktiskt sett. Men men...... thats the way it is!

Lagade middag tills Amanda som sluat sist var hemma. Sen bakade jag en kaka. Men blev inget mer med det fikat för då kom vi på att Amanda skulle ta med sig småflickorna på badhuset. De bara ÄLSKAR o bada. hon är så himla snäll storasyster.

Så jag körde dit dem o sedan hem o plocka med tvätt under tiden.

Men nu sitter det två trötta tjejer i fåtöljen o väntar på att få lite fika, som jag lovade efter kvällsmat. Jag o de stora barnen ska se på Desperate housewifes sen. Alltid lika kul, veckans höjdpunkt.

Ha en bra kväll.... I morgon drar jag o Clara till Arvika när vi lämnat på skolan, ska träffa Aja o Valle. Åhh så mysigt vi ska ha det o sitta på fik o bara småprata.

Tjingeling Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0