Tack för besöket!

Ja det har verkligen varit en toppendag. Åhh så härligt....

Min mor kom ju som sagt så vi njöt av en helt underbar tårta, mumsigt!!! Medans jag lagade mat till barnen var mamma o Aja så gulliga att de städade barnens rum. Allt var upp o ner, men nu är det fint där igen. Jag själv väntar på min käresta o har precis fått på potatisen o gjort  en fiskgratäng som nu ska in i ugn. Ska bli gott med riktig mat nu när det blivit en massa fika idag.

Köper ALDRIG torsk utan kör på kolja eller dylikt. Skär den i bitar o har över purjolök, tomater o kryddor. När den är färdig i ugnen gör jag en dill o citronsås o häller över. Till detta hemgjort potatismos. Alla utom Clara älskar fisk så får väl se vad jag kan hitta i kylen till henne.

Medans maten står på spisen / i ugnen ska jag passa på att städa undan det andra här o hänga upp en tvätt.

I morgon fyller min älskling år så då har jag en Surprise till honom, vad kan jag inte avslöja. Men det kan va skönt om det mesta är fixat o klart här hemma.

Kommer lite kort senare i kväll....

Kramis Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0