Städardag!!

Ja det är väl inte det allra roligatse man gör på fritden men väldigt väldigt skönt när det är klart!!! Så nu är det rent igen, en liten stund iaf, det går ju ganska fort innan det är utdraget o fullt med tvätt igen. Men just nu så BRA!!!!

Tog med mig flickorna o handlade så var vi o uträttade lite saker som skulle fixas. På blomsteraffären köpte vi en ny vas med vitt ris till. Ja det går säkert o plocka själv o spruta med vit färg. Men det är ju inte min grej liksom. Lättare att köpa! Håkan tittade med ett leende när jag plockade fram kvistarna så jag sa. Jag vet vad du tänker men det hade aldrig blivit av om jag skulle fixa det själv.  Bra med det!!! Men fint blev det..........

Ja han har ju kommit hem nu (min man ) o alla har ätit mat, ja nästan iaf. Cornelia påstod att det var mycket godare att äta hos farmor så hon gick dit o åt ist. Men nu är de ute o leker.

Jag ska nu ringa Ulrika o höra om vi ska ta en prommis idag med. Skönt o bara komma iväg en sväng.




Så här va riset som vi köpte idag!!!



Anton plåtade mig när jag sitter o bloggar.

Ja, nu står de i kö här för o få ha datorn. Jag lånar ju fortfarande Antons. Tar visst trehundra år innan Telia skickar min. Men vi får väl se om den dyker upp på min levnadstid. Den kan ju knappast va modern om så många år. Ja, jag kanske överdrev lite, bara lite!!!!!!!

Ha nu en bra kväll!!

Kramis kramis Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att du bloggar!!!

2009-03-05 @ 19:31:55
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahaha,Håkans beteende är exakt likadant som en viss herre jag känner...Han hade reagerat precis likadant!Jag tyckte att det blev jättefint med riset ja',dom förstår nog inte riktigt det där...:)Henke kan ju inte för sitt liv förstå VARFÖR man ska shoppa i New York heller...och framför allt inte VAD man ska shoppa där...Släpa med sig det från andra sidan jordklotet det verkar han tycka är helt tokigt...KARLAR;)Ha en riktigt bra helg nu hela sötfamiljen så hoppas jag att vi träffas snart,med eller utan männen i våra liv:)

Kramelikram

2009-03-05 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0