Sovmorgon.....??

Det fick jag idag, Lova väckte mig 08.30.
Va rätt skönt att sova en timme längre än vad jag brukar göra!!!!!

Annars blir det nog en lugn söndag för oss. Hoppas solen kan titta fram, så blir det nog hoppas jag.
Nu ska vi ta oss lite frukost o kaffe, sätta mig o njuta lite, får väl nått besök snart tänker jag.

Brukar alltid dyka upp någon som vill hälsa på Aja, men dom tycker ofta då att jag inte kan sitta still utan städar eller bloggar. Jätte social va ........ ha ha ha
Men jag är bara den som typ sitter 5 min av dygnet. Jag vet jag har svårt att vara still.!!!!!!!!
Det är nog ingen fara dom känner mig väll nu!!!

Igår såg jag Robinsson men vart faktiskt besviken, det såg ut som om dom va i träsk eller nått liknande.
Neej det va inte alls bra, inte som de andra säsongerna.
Det tyckte i alla fall jag men men kanska passa några andra där ute i Sverige!!!!

Hörs sen kram Aja......♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0