Söndag=Tråkigt

Ja IDAG har jag tråkigt, men det är så knäppt för ska ju va jätteglad o bara njuta när jag är ledig o har verkligen ingenting o klaga på. Men jag måste ändå få erkänna att jag faktiskt har tråkigt!!    Så kan det va...

Har suttit ute en stund, fint väder men det var inget kul det heller. Känner mig rastlös o här hemma är alla fullt upptagna med sitt. Ringde till Aja o dit är man ju alltid bjuden men känns långt för o bara åka över för en liten pratstund.

Såg att Putte INTE gillade " Grillad " ( det nya komikprogrammet ) och delade inte min smak där. Putte är världens snällaste o en av mina underbara kusiner men du har faktisk taskig smak, Sorry!!!  Jag tyckte det var skitbra.... Så det så...

Men det är väl tur att man har olika smak, skulle nog bli ganska trist annars.

Antons klass kom trea igår. Stort GRATTIS till dom. De var verkligen skitduktiga och det är så kul att titta. Cornelia o Clara var med o sprang mest omkring i sporthallen. Men BRA för då gör dom åt med lite energi...

Träffade flera vänner och fick chans att prata lite, som man kanske inte alltid hinner under veckan. Mycket trevligt!

Earth hour struntade vi i, såg på robinsson ist. Undrar om det var många som satt i mörkret under denna timme???

Gjorde en god kycklingsallad o satte fram med lite ost o kex till. Åt o mös, som vanligt! Känns som äta är det jag gör mest, hmmm. Inte bra men svårt o låta bli.

Cornelia o Clara kom i säng i hyfsad tid, trots Lördag. Så när jag fått undan allt såg jag på nån halvbra film lite slött. La mig sen för att läsa. Har ju faktiskt börjat på Stieg Larssons andra bok. Har inte kommit så långt ännu, men den ska ju va så himla bra. Tur... för då har jag nått att läsa på kvällarna.

Vet inte vad jag ska ta mig för men nått blir det väl.

Ha en go dag alla glada människor.

Kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0