Sön morgon!

Sitter här med en kopp te. Bara jag o Clara uppe, och hon leker på rummet med krokodiler. Igår var det full fart hela dan på jobbet, shit va folk. Det är så himla kul!

Men enda problemet är att man helst ska va överallt. När jag hjälper några i provhytterna så ser jag det även är kö i kassan så rusar dit, och precis när jag kastar mig in bakom kassadisken så råkar jag drämma översidan på foten i ett hörn på lådan ( som är utdragen ) Varför den nu är det???? Iiiii aaa ohhh, va arg jag blir...

Det gjorde ju så förbaskat ont ( är öm än ), men jag bara ler under täckmantel o låtsas som ingenting o hälsar vänligt på mina kunder o hjälper dem. Har egentligen bara lust att skrika en massa fula ord om hur jäkla ont det gör. Men det går ju inte, då skulle jag väl skrämma ihjäl varenda kotte. Det villl jag ju inte. Så det är bra att le..... thats the way it is!!

Lugnar sig lite efter halv sex så hinner med att städa upp det mesta så det är lika fint när jag slår upp portarna idag. Hade kommit en hel del varor under veckan, KUL !!!



Micke expiderar kunder. Full fart hela dan! Duktig som han är...



Me i vår nya tunika för bara 199,95, den är ju så fin! Och de populära leggingsen.... går som smör i solsken!

Vår härliga grannbutik Glitter med Jeanette på jobb. Alltid full av energi o ett glatt humör.


Hade kommit en byxdress, vårens heta mode!




Cornelia ville ju också prova ( som med det mesta i min garderob ) Kankse inte passade så bra....

Gull ungen min!

När jag kom hem iaf så hade min älskade tänt en massa ljus överallt, (älskar sånt ) o förberett maten. Så han åkte upp o hämtade pizza till barnen. Till oss tog jag grekiskt lantbröd, bredde på pesto o la fint skivat kycklingfile´med mozzarella över och sallad till. Också lite vitlöksbröd, det är ju bara så gott, MUMS!!!




Sen satte vi oss i soffan o såg premiären av Robinsson, hoppas det blir bra!!

Sen hade vi tänkt o se en film men det blev typ bara 30 min in i filmen så var vi dödströtta. tog sin tid innan vi hann  få bort allt o lägga barnen. Så det blir ju alltid sent innan filmen kommer på. Men men skönt o sova o va pigg idag.

Nu ska jag rusa till jobbet....

Ha en härlig Söndag.
Kramizar Nettan.

Kommentarer
Postat av: AJA

VA snygg tunikan va en sådan vill jag ha!!!!

Du va skit snygg i den !!!!!

2009-03-22 @ 09:39:12
URL: http://ajaonettansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0