Solsken!!!!

Vaknade i morse med att solstrålarna sken in, kan ju inte bli bättre.
Men jag va så trög i morse satt väl uppe alldeles för länge i natt så får skylla mig själv.

Nu är det bara jag o min lilla prins hemma, kört Lova på dagis och plockat hemma på morgonen.
Hade typ tusen saker jag skulle göra i dag, får se vad som hinns med. Ska i alla fall ut o gå sen i det fina vädret.
I eftermiddag lovade jag Lova att baka så vi får väl göra det.
Fick ju en så fin bok av mamma  med himmelska recept, så jag ska testa något av dom tänkte jag.


Här boken som jag fick av min mamma när vi va i Orsa!!!!!!

Nu ska jag ta ett ryck o hinna lite innan vi ska hämta Lova kl 14. 00.

Vi hörs sen!!!!  Tjo hej AJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0