Snöar igen....

Ja nu kommer det ner snö IGEN, ja vad ska man säga. Våren kan va lurig. Bara att gilla läget!

Min lilla tjej Cornelia har utflykt idag o hade med sig matsäck, klädde henne varmt o hoppas hon får en rolig dag trots all snöyra. Ska bli kul o höra sen hur hon haft det. Hämtar henne kl ett.

Jag o Clara får väl passa på att handla o fixa lite på fm.

Under veckan hade ju Clara maskerad disco på dagis o fick själv välja utstyrsel ( som hon älskar att göra ). Så här såg min disco drottning ut!



Hon hade så kul o hade gjort en fin mask på dagis som hon tog på sig när hon kom dit!

Igår tog jag kort på den nya kavajen den är verkligen så RÄTT i vår, perfekt o ha till en massa out fits.

Spana in kändisarna som hakat på trenden, kavajen funkar till allt o är hetare än nånsin!






Så självklart har vi på Vero Moda kavajer...



Den här snygga kavajen kan bli din för bara 399,95. En sån ska jag ha. I LOVE IT !!!

Hörs senare nu ska jag ägna mig åt Clara...

Kramizar Nettan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skal vel blogge, ikke selge.hehe

2009-03-27 @ 14:50:32
Postat av: AJA

VILKEN SNYGG LITEN DISCOBRUD....

EN STOR KRAM TILL SÖTA CLARA♥

2009-03-27 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0