Snart helgen...

Ja det är ju mitt i veckan men jag ska ta helgen på Torsdag kväll, har en långledig helg. Det blir inte så dumt har ju tusen saker att göra här hemma. Det är nackdelen med våren att man vill ha klart överallt helst o det är inte så kul när man upptäcker va skitiga fönster man har o alla föråd som behöver städas o lägga bort alla vintersaker. Ja listan kan göras hur lång som helst.

Men vi får väl börja nånstans o försöka få färdigt våra påbörjade projekt, eller rättare sagt Håkan. Jag är ju inte så haj på att spika o renovera. Men det är klart jag kanske kan lära mig, eller inte. Håkan försökte verkligen en gång men han tyckte det blev mer jobb att springa o visa mig hela tiden o ta hand om det som kankse inte blev så bra. Så det så...

Men jag får väl göra sånt som jag kan ist....

Idag är ju våffeldagen så får se om det blir nån våffla till kaffet. Men Anton o Amanda är inte så överförtjusta i våfflor o då är det inte lika kul om inte alla vill ha. Då får jag sitta alldeles ensam o de vill jag ju inte.

Idag ska jag på ett möte så får se vad klockan blir innan man är hemma. Blir det inte för sent får vi se vad vi kan hitta på???

Ha en skön o härlig dag.

Bye bye kramis Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0