Snabbis....

Ja det blir ett snabbt inlägg!!!!!

Har ju som vanligt varit på ÖF i jössefors med barnen o ätit god frukost. Alltid lika mysigt o idag fick barnen måla påskbrev, efter det följde Lova med Åsa o kusin Hilda. Ska hämta henne o åka till stan en sväng.....

Idag åkte min kära man på jobb, blir tomt första dagen men kör försiktit ÄLSKAR DIG....
Får väl ta och påsk pynta lite sen Lova tyckte vi skulle göra det :)

Kommer lite fler bilder från helgen.......

                                

                                
                                                          Full lek i hoppborgen!!!!

                                  
                                                              Lova hoppar för fullt♥

                  
Min outfit i lördags kläderna från VEROMODA!!!!!!                                                            GOODIE BAGS med små saker i !!

                             
                                           Gåvor till barnen brandhattar, godispåse o sugrör  KUL♥

                              
                                 Detta köpte jag till min lillprins, fastnade för dessa roliga kläderna.
                                 Man kunde ju även ha home party, www.mykidoo.se
                                 

                   Så äntligen fått in alla bilder, ha en trevlig mån. så hörs vi senare kram AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0