skönt denna dag över!!!

JA då är det kvällen känns rätt gött det. Men det har faktiskt gått bra. Va pigg efter några timmar så nu har vi vädrat, tvättat, städat o fått ut sjukdomen.
Tur att det finns personer med gott hjärta min kära svägerska Åsa handla lite lätt åt mig i kväll det jag behövde.
TUSENTACK.......

NU sover dom sött mina små älsklingar, ja va vore livet utan dom, satt nyss o tänkte på va lyckliga dom gör en.
Att jag är såååå glad o stolt över min familj. Kan va bra att tänka på det, man behöver inte ha så mycket krav här i livet. Men det är ju lätt att få det eftersom vi lever i ett samhälle som ska vara perfekt.
Tror det är viktigt att gå efter sig själv o dina behov o inte andras. Eller va andra tycker o tänker.
Det har jag lärt mig : huvudsaken är att du själv vet va du gör o det behöver du ej redovisa för andra.

Här är det varmt o skönt nu har eldat i öppna spisen, Lova ville det o somnade i soffan♥
Så nu hoppas jag att jag får en skön sömn i natt utan sjukdomar.
Prata med Nettan förut o är ju super sugen att komma till hennes butik, men jag får väl planera in det till veckan.
Verkar ha fått så mycket fina vår kläder!!!!!!

SOV GOTT ALLA VÄNNER ♥

KRAMIZ AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0