SKÖN SÖMN......

I natt sov jag som en stock hur skönt som helst, för idag blir det full fart hela dagen.
Ska snart på funky kids med Lova.

Sen finns det ju hur mycket som helst att plocka  med när man kommer hem, ni skulle ha sett hur bilen såg ut.
Den va full lastad o all tvätt som blir så i dag får det bli en liten städar dag också.
I kväll blir det melodifestivalen blir lite tjatit men Lova älskar det så det får vi ej missa.

Tänker nu på den goda frukosten vi åt uppe i Orsa, saknar den nu!
Här finns ingenting hemma så får väl även handla sen.
En morgon hade Lova gjort en fruktsallad till oss o sen tagit kort på den helt själv.
Så sa hon: den mamma kan du lägga ut på bloggen!!!!
Det är just det jag ska göra nu dom är allt för goda i bland...........♥


                                   Lova´s fruktsallad


 Så här kunde det se ut en morgon massa gott att äta, så ser det inte ut
hemma i vanliga fall det kan jag i alla fall säga !!!!!!!!


Mamma Aja o Lova i backen...


Lova åker skidor för fullt : super duktig


                           ♥ Lova tränar för fullt  ♥      

                
Lova börjar bli sliten     Aja njuter vid brasan           Morbror Alvin o Lova 


Hippie Aja o Sin älskling Valle målar för fullt.......


                        Valle hade tur o fick åka madrass♥♥        

        
Lova njuter vid brasan          Min kära mormor o jag

JA som ni ser har det varit underbara dagar i Orsa o även mycket god mat♥


En kväll åt vi Anette´s kyklingfilé med mozarella o soltårkade tomater o pesto
hemgjord klyftpotatis med paprika rödlök morötter o en krämig ostsås med 
fyra sorters peppar = SUPER ☺☺

Nu ska ja ta mig kaffe o Lova vill ha datorn o gå in på bolibompa.se

Kramizar Aja        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött att du börjat skriva igen AJA! I Missed it!!! :)

2009-03-07 @ 12:48:57
URL: http://mirjamy.blogg.se/
Postat av: aja

VA kul att någon tycker det ktamiz på dig!!!♥

2009-03-07 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0