Shit, dagen redan över.....

Hoppsan såg inte att kl va så mycket, skulle ju ha gjort ett inlägg för flera timmar sen.
Men kvällen rann bara i väg.

Kom ju hem i från Karlstad  o sen rullade det bara på, barnen va trötta.
Dum som jag va la jag mig brevid Valle o somnade till själv i en halv timma, vakna kl 22.00.
Då känns det som man kommer upp från en djup dvala o huvudet är ju jätte tungt, va bara så trött då.
Jag som hade tänkt så mycket i kväll: ta mig en god dusch, blogga tidigt, ta in all ren tvätt, sätta mig framför tvn med en varm kopp te.
Planerna vart inte alls så o inget av sakerna inträffade, "thats life"

Sen har telefonen gått varm i kväll brukar göra det när inte Aja varit hemma på hela dagen ha ha ha ....
Pratat med min man som har åkt på jobb, min kära mor o nu sist ringde min tvillingsjäl Nettan♥
Vi pratade i en timme o 17 min ganska bra det, förstår inte va vi prata om hela tiden !!!!!!
Men hon ska ju va ledig ett par dagar nu så hon ska komma hit en dag o jag till henne en dag är det meningen.
Va ju tvungen att planera lite sen vart det prat om träning o om våra bra matvanor vi har (inte kan jag säga).
Båda lider av magkatarr så får nog skärpa mig lite med kaffe, kan ju ej dricka 10-15 koppar om dagen.
Nettan gav mig lite goda råd.....

JA sen va det ju Karlstad i dag o jag är jätte nöjd med resan, det blev lite shopping eller jag fick ganska mycket till mig. Gick undan o fick tag i det jag skulle ha !!!! SKÖNT♥
Ska få se bilder på det jag fann o lite smått o gott. Åt en god lunch, Nacho tallrik o barnen va nöjda o glada.
Passade på att hälsa på en liten bebis på 1 mån.
Lovas gudmor har blivit mamma o fått en egen liten sötis tjej. Är ju såå mysigt att se dom små man verkligen smälter, det gör jag i alla fall!!

                    
Valle på Ö.F i dag         Väl framme i Karlstad           Lova o Valle åker bil ..............


Lova utanför Glitter o vagnen är full lastad som vanligt, även om man inte handlat så mycket. (kan ej förstå)


Jag på Bergvik köpcentrum, köpt en liten present till lilla bebisen Wanja


                                   Jag o lilla Wanja


Valle så go, vill hålla handen hon är ju sååå söt!!!!


Väl hemma o Lova provar  sin nya tröjan, lika som kusin Cornelia fast i turkos.
                       Så snygg från Kapphal 129 :-


Valle satt o hade myskväll med  morfar hann medans jag o Lova plåta kläderna


Mamma sitter vi datorn o börjat blogga, Lova har fullt upp med att fota sig själv.
Hon har det riktigt skoj o har full koll på bloggen, så hon börjar väl hon med snart ha ha ha ...


Det här fann jag till Lova i dag, en lila söt bolero HM 79.90:- ,pärlörhängen
i flera färger,söta hårspännen o ett glitter hårband i turkost det kom från Kapphal.

Sen undrar ni väl va jag fann, det ska ni få se !!!!!!



Här är ju jeansen jag jagat så länge, sett på tv reklamen för Gina Tricot.
Men har ju gått som smör o alltid slut över allt.
Men i dag va det meningen att det va min tur att köpa dom, det fanns bara ett par kvar i min storlek.
Så tur att jag åkte till Karlstad i dag. 399:- kostade dom så det va ett bra pris också!!!!!
Så nu är jag nöjd......


En vit stor skjorta på Gina fyndade för 99:-


Två snygga linnen o vita tjockare leggings Gina tricot!!!!

Sist men inte minst nya träningskläder till mig o det blev på HM hade bonus checkar där på 500 :-.
Brukar alltid bli till barnen där men i dag fann jag.


Själv klart blev det  i rosa , men ska bli kul att träna nu.... är redo!!!!!!

Så nu är jag färdig o nöjd med allt jag fick. Ska nog hoppa i sängen snart det är inte alla som bloggar kl 01.00 på natten o jag som sa till Nettan jag skulle lägga mig tidigt i dag.
Men det stämde ju inte heller, hoppsan så kan det bli.

God Natt på er alla, flesta sover säkert redan ♥♥

Många Kramar AJA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0