Ser på mitt favorit program!

Ja det är ganska bra med min lilla Notebook. Den är så smidig o lätt att jag kan blogga o se på Desperata hemmefruar på samma gång. Dagen har gått så fort och nu är det jag o de stora barnen som sitter här i soffan.

Kameran hade jag med men tro det eller ej så tog batteriet slut. Börjar bli ganska dåligt, Men får ladda upp det idag så blir det kort i morgon. Känns bra i butiken, alltid kul o göra om. Mycket folk idag också så full fart hela dan.

Här hemma har det gått i sin vanliga rutin, middag, disk, tvätt....... sorgligt men nödvändigt. Ja ni vet väl hur det är.

Nu ringde min älskade bror så ska försöka hjälpa honom med lite matte.

Ha en go kväll
Kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0