Så var det min tur...

Trodde ej det va sant, gick in o la mig halv två i sängen sen vaknade jag halv fem i morse o kände jag kommer spyyy.
Bara att dra sig till toaletten o jag som har fobi mot detta, trodde jag klarat mig :(
Där log jag i två o en halv timma trodde jag skulle dö det känns verkligen så.
Men tur att man har en redig 5 1/2 årig tjej, Lova var toppen i morse passa Valle så jag fick vila mig lite o klädde på honom också.
Det är ju inte precis någon som vill komma o hjälpa en, jag förstår det.
Ringde Nettan på jobbet o hon som alltid är som en ängel sa hon kunde komma efter jobbet o hjälpa mig.
SÅ GOO BARA.
Men men nu känner jag mig piggare så hoppas allt är över o Lova är också pigg. Nog o denna skit.

                                                  
Lova sa i dag titta vilket väder o jag bara ja jag vet gumman: gud va skönt vill ha vår.........
Fann en fin vår bild o jag bara längtar.

                                                            
Ja så här såg det ut i vårat kök i morse rån, pepsi o vällingpulver över allt ha ha .

                         
                          Så här såg det ut i går när Lova o tjejerna o Valle målade  Påsk brev♥
   
                                                Nu ska jag tvätta lite igen o bli pigg!!!!

                                                ♥HA EN BRA VÅR DAG ÖNSKAR AJA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0