Så va det gjort!!!!

Har äntligen kommit hem från mördar träningen, ingen som tror det men det är hemskt lovar.
Är helt slut som vanligt o vi tränar verkligen slut hela kroppen, både kondition, styrka o kordination.
Men är ett super bra pass, så det är ju bara så skönt efter man gjort det !!!!
Så här sleten va jag efter passet♥ Snygg (inte) ha ha

Väl hemma nu somnade Lova i soffan helt slut o Valle sov redan när vi kom. Så nu ska jag hoppa in i duschen.
I morgon kommer ju Nettan på besök ska bli såååå kul o mysigt så det så!!!!!
ÅÅÅ nu kommer min favorit sång på radion, kan ju inte bli bättre när man sitter i bloggar.
Jordin Sparks med låten TATTO såååå bra .  
I love music det gör mig på gott humör, t.o.m står framför spegeln i bland o tror jag är en stjärna det ni ha ha !!!!

På dagen i dag va jag o Valle hemma o kosade oss, han somnade tillslut sittande så han va nog sleten.

Bild bevis kommer här, så synd min lilla älskling♥

När Lova kommit hem blev det rester, köttfärslimpa o sen bakade vi.
Lova fick bestämma o det blev KÄRLEKSMUMS med bland strössel o sen hade vi en god fikastund.


Mina godingar, alltid lika gott med smet♥


Här kommer resultatet på kakan. MUMS!!!

Kl går så fort på kvällen o ska försöka komma i säng tidigare än i går.

Sov Gott  KRAM / AJA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0