Roadtrip...

Ja då sitter jag här med en kaffe o ska snart åka till Arvika o ta en fika med Aja, lillasyster o förhoppningsvis med min andra svägerska Åsa. Trevligt värre.........

Blev lite tidigare i säng igår o det var behövligt. Såg givetvis på mitt favvo programm först, Desperate Housewifes. Det är verkligen en kanon serie.

Nu ringde Aja o undrade när jag kommer iväg. Nio sa jag igår men jag är ju alltid tids optimist så nu sa jag till henne att vi åker härifrån halv tio. Så MÅSTE verkligen komma iväg då.

Min dotter har börjat blogga med, ta en titt. hon är ju så go när hon skriver. Hon har verkligen nya outfits i stort sett varje dag. Så jag plåtade henne förut ( under viss protest ) Men det lägger hon upp senare på sin blogg. Lovely!
www.naannaas.blogg.se  har även länkat här brevid!

Krameli kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0