Rån i Töcksfors!

Fy vad det händer saker, ja vi var ju som sagt i Arvika på em/kvällen. Hälsade på min mormor, det var så längesen. Sen åkte vi till Brorsan o frun Aja. Hade tagit med mig våffeljärn o inhandlat till det. Så det blev våfflor! Gottigott gott...

Trevligare o äta tillsammans än alldeles själv. Men hade även blivit inbjuden till Ulrika Ling ( så himla gulligt ) men då var vi redan på väg.

Det var fullt hus hos familjen som vanligt. Så vill man ha sällskap ska man bege sig en tur dit!! Alla stortrivs där. Vi med!!! ( en stund iaf )

Men på hemvägen så bli jag omkörd av tre polisbilar i full fart o senare av en civil. Förstår ju att nu måste det ha hänt nått??? Igen!

Ja väpnat Rån i Töcksfors på coop extra. Hu jeda mig. Det är skrämmande o fruktansvärt. Stackars de som jobbade.

Nu är vi hemma o ska gå o lägga oss så säger God natt. Jag är TRÖTT!!! Och Tackar Aja med familj för en trevlig kväll. Alltid mysigt hos er o alldeles för mycket gott! hi hi....

Kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0