Puhh..

Ja här har det inte varit nån kul natt. Clara o Håkan har spytt o mår inte alls bra. Och jag hatar verkligen magsjukan. Hoppas det hoppar över oss andra o att de sjuka blir bra NU!!! Stackare...

Så känner mig ganska trött!

Vad tyckte ni om andra chansen då. Själv tyckte jag det blev lite tjatigt att höra låtarna så många gånger och det var inte alls de jag trodde skulle gå till final som gjorde det. Men kul för dom!

Svårt, vet inte vem jag tycker ska vinna, blir nog bra o höra dem igen. Men Molly, Måns o Agnes känns mest rätt just nu. Sen älskade jag verkligen den här I got You... ( kommer inte ihåg hela namnet på dem). Men den är ju störtskön, tänk o ligga på beachen på Jamaica, god fruktdrink i handen o bara lalla med. I got you, I got you you you........  Ja det vore toppen just nu!

Ja det är ju meningen att vi ska på den här filmen ikväll, nytt försök!!! Män som hatar kvinnor. Men det beror väl på om Håkan blir piggare. Själv ska jag lämna mina stackare nu snart. Jobb som väntar.

Ha en härlig Söndag.

Kramelikram Nettan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Caroline af Ugglas var bäst... "snälla snälla", övriga bidrag var riktigt usla faktiskt...

2009-03-08 @ 12:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0