Pigg & Glad

Vaknade med humöret på topp i dag, känns våren kommer......

Tittade på Vakna. i morse innan barnen kom upp. Tror inte riktigt dom ställt in sig än efter ny klockan.
Har varit en timme längre nu varje morgon.
Men nu är tjejen min på dagis o Valle leker för fullt med bilar som vanligt.

På morgonen tittade Ylva förbi, gullig som hon är stannade hon hos Valle när jag körde Lova.
Så jag passade på att gå in o sola några minuter, va ett tag sen sist.
Nu känner jag mig pigg alltid skönt med lite färg. På fm. nu ska jag o Valle bara vara hemma, ganska ovanligt.
Men det ska bli gött, alltid något att plocka med. Kommer solen fram ska vi gå ut o leka lite!!!!!!!

Ha en bra dag, det ska jag ha.......

Kram Aja ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia och Klara är på G,

hälsningar

Ditt dagliga bröd....

2009-03-31 @ 13:22:33
Postat av: Anonym

Det va inte dåligt det att någon läst mina önskningar KUL :)

2009-03-31 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0