♥överraskad♥

Ja nu sitter man här o bloggar igen o dagen har gått. Lova tyckte ju att det va världens tråkigaste dag i dag!!!!
Så vi gick ut o lekte i en o halv timma, sen åkte vi till stan o slängde lite skräp o handla det vi behövde.
Lova fick en tidning med brevpapper,kuvärt,penna o glitterstenar då va allt bra o hon blev HAPPY!!!!!
(behövs ej mycket för att barnen ska bli nöjda, Valle tog en glass han)



På fm. var det lerbak o figurer som gällde. PUSS Valle o Lova



Lova leker vid sin kära lekstuga o vill ha vår!!!!

                                         
                            Full lek ute i dag


Fotografen Lova plåta mamma Aja ute i dag med Nemo o telefonen i örat!!!


Väl hemma kom Pappa hem o då va det plötsligt kul, inte för att han va jätte pigg men han tog sig hem i alla fall.
Självklart fick dom presenter sååå glada o nöjda.
Sen gick han ut i bilen o kom in igen med en present till mamma också sa han....
Jag blev överraskad va tänkte jag, han visste vi hade varit dåliga under veckan o att jag varit ensam med barnen o det är ju slitsamt med sjuklingar. MEN allt går ju för Aja....
Gissa va jag fick trodde ej det va sant.


En egen rosa liten blogg dator, gissa om jag blev glad gud va gullig min man är.
TACK ÄLSKLING LOVE IT......
Man blir sååå glad när ens älskling överraskar en o det är ju inte varje dag när man varit i hop i 13 år.......
Fredrik är inte världens bästa i hemmet o hjälpa till men han är faktiskt gullig med sina överraskningar o tänker på mig i andra lägen... Det är ju toppen.♥♥♥♥♥♥

Så lite komiskt är det att jag o Nettan  som bloggar tillsammans nu har en varsin rosa mini dator o rosa blogg o är svägeskor kan inte bli bättre.


Barnens presener jätte gulligt av en pappa att köpa. (tycker jag i alla fall)


Sen lekte syskonen Fredriksson o va sååå nöjda (tyckte nog inte det va så tråkit att vara sjuk o va hemma)

Så i dag är jag nöjd o glad med dagen fast trött på sjukdomar......

PUZZ O KRAM AJA O  Tack till alla som läser o gillar vår blogg så gulliga♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, försökte länka till eran blogg men jag fattar ingenting =) Det bor nog en liten blondin i mej med ;)

2009-03-12 @ 20:54:14
Postat av: Aja

Nej vi har inte kommit på det än vi heller men gör vi det så tipsar jag lovar :)

2009-03-12 @ 22:39:45
Postat av: Anonym

För att länka till någon annans blogg så gå först in på ARKIV och sedan in på LÄNKAR.

Tryck sedan på ny länk.

2009-03-13 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0