omplanering...

Hej hej !!!!

Hela dagen har gått allt i från fika, till att tvätta bilen,städa o äntligen kom ren tvätten på rätt plats.....
Nettan har ju varit här, alltid lika trevligt o är ju bara så tokiga i hop o tänker lika allt bara så perfekt ha ha ha !!!

Så dagen har varit toppen kommer bilder senare  i kväll lovar. I dag va vi en sväng på stan, tittade på skor o fann ju många snygga. Men vi bara fönster titta lite idag tjihoo!!!
Sen blev det fika på City,satt där typ två timmar det va verkligen lugnt o bara så skönt.
Barnen va ju så snälla o lugna, ja det va verkligen mys det.

Men nu fick jag planera om, jag som trodde vi skulle på simskola i dag.
Så blev det inte utan Lova skulle med Nettan hon o sina kusiner. JAG får ju aldrig följa med mamma snälla snälla sa Lova o jag vill sova där. Det är ju inte ofta Nettan är ledig så jag fick offra mig så nu är Lova i Årjäng.....
Men  jag tänker inte sova utan Lova jag tölig som AJA är, så då kommer jag med.
Så nu står jag redo o ska åka till Nettan o jag lovar kommer mycket skoj i kväll...

Here i come Årjäng / Bye bye AJA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0