Ny vecka!

Ja det är en härlig stund på morgonen. Jag la mig som sagt tidigt igår, men det var behövligt. Känner mig piggare idag, bara halsen som är lite si o så. Men men ska inte klaga!

Har gått igenom lite mail på morgonen så det är avklarat. Nu äter jag min goda frukost i lugnets vrå. Alla sover. Amanada o Anton har lovdag idag, så skönt för dom o bara vila ut o ta det lugnt. Kanske skönt o va lite ensamma med. Cornelia o Clara ska ju på dagis resp fritids och då är det ju lite tystare här hemma. Fniss, fniss....

Läste Pernilla Wahlgrens blogg på morgonen o hon tipsade om nya barnkläder på Asos, var ju då tvungen o gå in o kolla. Nyfiken som man är. Men dom hade mycket fint o coola toppar ( som även jag är väldigt svag för ). Kolla även in junkfood som  har massor till stora o små. De är verkligen helrätt!! http://www.junkfoodclothing.com  

Snuglo 'Gorgeous Girl' T-Shirt  Snuglo Could I Be Any Cuter T-shirt  Amplified Rolling Stones T-Shirt

De här topparna från www.asos.com skulle passa mina småflickor. Den coola rolling stones toppen är nästan lik min egen. Då skulle Cornelia bli nöjd.

Det är en favorit sysselsättning att gå loss på mina kläder o skor. Så trippar hon runt här i värsta glammiga kreationer o höga klackar. Ja, förstår inte hur hon klarar gå i mina höga klackar, lilla hon. Jag själv kan ha problem ibland om det blir för länge. fast det förstås kanske hänger ihop med att jag blivit bekväm. Bra med sköna skor, ha ha ha... Var jag gammal nu eller?

Nej nu får jag väcka de små, de kommer föresten nyvakna till mig nu. Då får jag ägna mig åt dem...

So long!
Kram kram Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0