Night Time

Ja så va lördags kvällen över, barnen sover gott...

Vi såg själv klart melodifestivalen, det va ju spännande in i det sista. Röstningen visar ju att det va väldigt jämt o många bra låtar.
Själv tycker jag att det va svårt o att många bra va med.
Men låten som vann fastnade faktiskt vid kval omgången o va en liten Aja låt.
Jag sjöng med då men Lova talade om att hon fick ont i öronen när jag sjöng så där...
Så Lova tycker inte om den hon tycker bara att hon skriker. Det värsta är att hon somnade i kväll under finalen, så hon vet inte vem som vann.
Så hon blir nog besviken i morgon...........

Men jag tycker den va bra o godkänd, man vet aldrig hur det går i Europa ändå.

Nu ska jag mysa lite med min man o se en film innan vi lägger oss..

NATTI NATTI o sov gott

Kram Aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0