Nattat Barnen....

Nu sover dom våra små sötisar, bara jag o min älskling vaken. 

Dagen har gått som vanligt fattar inte vart tiden tar vägen, men så är det i småbarns familjer.......
På fm. blev det lunch som jag sa med Hilda,Åsa, Ylva o kära svärmor.
En god Chiabatta med kyckling!!!!!


Dettta kan rekommenderas på Sunday Café!!!!!!♥

Sen målade vi påskbrev hela högen, blir väl ett X antal som ska göras....
Efter det skulle ju barnen ut och har ju lovat Lova såååå länge att städa lekstugan. Så vi tog med vatten o såpa, hon skurade för fullt o jag städa i hop alla saker.
Trodde ju det va skönt ute för solen sken, men fel hade jag det va iiissss kallt. Jag ville bara in men Lova o Valle va så nöjda såååå.

I kväll badade jag o barnen, dom tyckte det va så mysigt o roligt va vatten över allt.
Sen blev det film i sängen o dom somnade på 10 min....
Nu ska jag sätta mig lite o passa på att umgås med min man som är hemma några  extra dagar denna vecka.
Annars är det bara jobb jobb jobb . Men han är ju världens goaste man o gör allt för familjen!!!!  ÄLSKAR DIG♥

Pratade med Nettan, även hon hade ju haft en dag med fullrulle!!!!!!
Men vi han i alla fall prata 10 min på telefon i kväll, hon tipsade om mycket nytt o fint i butiken KUL!!!!!!


Valles outfit today, byxa Polarn o Pyret, även mössan o body Lindex!!!!!


                                  SÖTIS,SÖTIS;SÖTIS

GOD NATT AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0