Natt Blogg

Hej svejs ligger här i sängen o bloggar. Kul nu när man kan ta med sig den över allt utan att det tar plats.

Nettan o dom stora barnen fixade bloggen bra tycker jag, blev i alla fall en bit på väg!!!
Här har det varit en skön tv kväll med mat o gott.. o nu sover alla som en stock!!!!

Idag på dagen va jag o fika med min andra svägerska Åsa o lilla Hilda, det va mysigt o efterlängtat.

 
Kusinerna Hilda o Valle på fik i stan. Sötisar


Jag o gulliga Hilda snart 8 mån kram!!!!!!!!!!!


Ett glatt gäng som va o fika i dag.......

Nu ska jag nog sova några timmar o själv klart såg vi Let´s Dance o gud va duktiga dom är, blir ju så glad när man ser dom. Det va rätt som åkte ut idag o det blir nog en spännande final.

Sov Gott alla
Nattiz Aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0