My darling hemma!

Kommit hem efter ett kvällspass på jobbet. Mycket att göra som alltid hos oss, här händer det saker. I morgon startar Clean up på J&J o vi har sätt ner massor av varor. Bra va!!!

Så var det ju så himla kul för Aja o barnen kom o hälsade på mig också. Och det är ju ALLTID sååå trevligt.

Min man kom ju hem idag också, skönt o se honom. Men måste tyvärr i väg till morgonen igen, men då får väl jag passa på att handla o fixa mat innan han kommer hem. Blir förhoppningsvis inte så lång dag för honom.

Har inte hunnit bloggat så mycket idag det har varit fullt upp. Men jag har fått gjort mycket iaf. Bra Nettan!

Har kommit en ursnygg kavaj i längre modell som är så underbart fin. Ska visa i morgon. Måste bara ha en.

Nej nu ska jag umgås med min man, ses inte så ofta längre, hmmm TRÅKIGT!!! Men denna helgen ska det bli ändring på det Ha ha

Ha det gött..
Krameli kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0