Morning!

Ja nu är alla på skolan o bara jag o Clara kvar här hemma. Har röjt här under morgonen för när jag hämtat barnen idag så har jag lovat vi ska gå på badhuset. De tycker ju det är så himla kul o då får man ställa upp! Cornelia dyker o simmar under vattnet så har tänkt o träna lite med henne idag. Kul om hon kan simma lite längre när det väl blir sommar.

Solen skiner men jag tyckte det var lite kallt ute, blåste surt. Men så kan det va med våren svänger hit o dit....

Idag ska jag ha med mig två praoelever, ska bli kul. Vi har en hel del o göra o jag har planerat in en del som ska hinnas med.

Igår såg min outfit ut så här!


Våra supersköna baggy jeans som säljer som smör, suplerar varje vecka så det finns för alla!! Det är som att traska runt i mysbrallor, alltid skönt!! Sen en ny blus vi fått i vitt, corall o blått, för endast 259,95. Under detta har jag vårt baslinne i vitt för bara 99,95. De är också kanon o skulle rekomendera att alla hade i sin garderob. Finns också i flera färger. Så användbara........

Kom snygga nyheter i går som vi inte hann o få upp, men idag kommer det på plats o jag Lovar o ta kort!!

Nej nu ska vi ge oss iväg men ha en bra dag alla sötisar.
Kramar Nettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0